Naše stránky používají soubory zvané cookie, které nám umožňují upravit stránky přesně pro vás. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači/zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NajduZboží.cz    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Facebook“

PRO ZÁKAZNÍKY » Reklamace

Reklamační řád

 

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

  • Tento reklamační řád je zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
  • Provozovatel internetového portálu Az-obchod elektronické cigarety, Ivana Janouškovcová, Jozefa Gabčíka 359, 530 09 Pardubice, Česká republika. IČO: 02847531, DIČ: Nejsme plátci DPH.
  • Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

Záruční podmínky

 Kupujícímu je poskytována záruční doba na elektronické cigarety a to v délce:

  • 24 měsíců od vedení do provozu na nabíječky, ochranná pouzdra, šňůrky a závěsná pouzdra na krk.
  • 6 měsíců na kapacitu baterii od data prodeje.
  • 14 dní od uvedení do provozu na atomizery a žhavící části elektronický cigaret.
  • Bez záruční lhůty - e-liquidy/náplně.

 Záruka nelze uplatnit v případě:

  • Vady způsobené běžným opotřebením.
  • Nesprávným používáním výrobku.
  • Nesprávným a nevhodným skladováním.
  • Reklamace se také nevztahuje na vady vzniklé při neodborné montáži zboží.
  • Záruka též není poskytována na spotřební materiál, cartridge a e-liquidy.

 

Postup při reklamaci - je nutné dodržet:

 1. Vyplňte reklamační formulář nebo zašlete seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad u jednotlivých položek na e-mail: reklamace@az-elektronickecigarety.cz.

2. Po odpovědi z reklamačního oddělení zašlete řádně zabalené a popsané reklamované zboží na adresu:Az-obchod, Ivana Janouškovcová, Jozefa Gabčíka 359, Pardubice 530 09. Nezapomeňte uvést údaje o odesílateli.

3. Přiložte kopii dokladu o koupi zboží.

 

  • V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce, eventuelně dle dohody.
  • Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada v jiném dostupném zboží nebo vrácení peněz.

Vyřízení reklamace

  • Místem uplatnění reklamace je autorizované servisní středisko výrobce (většinou uvedené na záručním listě), nebo na adrese prodávajícího.
  • Pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze dodací list vystavený naší firmou, je místem uplatnění reklamace vždy na adrese naší firmy.
  • Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží u prodávajícího, za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Pracovníci servisního střediska nebo naší provozovny po řádném vyřízení reklamace vyzvou kupujícího k převzetí opraveného zboží. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  • V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá odvozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  • O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  • Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
  • Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
  • Skladné a náklady spojené s neoprávněnou reklamací: Při nevyzvednutí reklamace do 30 dnů po termínu ukončení opravy nebo při nevyzvednutí produktu v případě neoprávněné reklamace, může být kupujícímu účtováno skladné ve výši 50Kč s DPH za každý započatý kalendářní den.
  • Prodejce je oprávněn produkt nevydat, dokud nebude uhrazena celá částka za opravu, případně skladné.
  • V případě, že tato částka převýší aktuální prodejní cenu produktu je prodejce oprávněn produkt prodat a vzniklé náklady takto pokrýt.

 Spotřebitel při uplatnění záruky

 

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti 11. 4. 2014.
  • Veškeré zde uvedené ceny jsou s DPH.