S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači/zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

NajduZboží.cz    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Facebook“

PRO ZÁKAZNÍKY
Vše o nákupu

 

Jak nakupovat?

 1.   Vyhledání zboží

Zboží lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Hledat zboží“, umístěném v záhlaví každé stránky www.az-elektronickecigarety.cz

2.   Vložení do košíku

Vybrané položky si kliknutím na tlačítko „Koupit“ vložíte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku vše.

3.   Zvolení způsobu dopravy a platby

Zvolte si způsob dopravy a platby, který nejvíc vyhovuje Vašim požadavkům.

4.   Určení místa dodání

Už zbývá jen vyplnit adresu, na kterou chcete zboží zaslat, nebo si zboží můžete osobně vyzvednout na naší adrese. Pokud jste našim stálým zákazníkem, doporučujeme se přihlásit a vybrat si jednoduše jednu z předchozích dodacích/fakturačních adres.

5.   Odeslání objednávky

Odesláním zboží v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni přes e-mail.

Nejčastější dotazy

 

Obecné

 Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný na naší adrese, která je uvedena v kontaktech, případně využijte doručení Zasilkovna a vyberte některé z našich odběrných míst. Ta jsou umístěna po celé republice, takže při dokončování objednávky snadno sami zvolíte místo odběru, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Více informací a seznam odběrných míst naleznete na této stránce.

Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?

Zpravidla do 2-3 pracovních dní od potvrzení objednávky.

Pokud zvolíte osobní odběr, budete mít zboží k odběru připravené s velkou pravděpodobností už následující pracovní den. K osobnímu odběru budete vždy předem vyzváni formou sms, nebo emailem. Pokud zvolíte osobní odběr na pobočkách Zasilkovny, budete mít zboží k odběru připravené od druhého dne od potvrzení objednávky. 

Reklamační řád

 

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

  • Tento reklamační řád je zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
  • Provozovatel internetového portálu Az-obchod elektronické cigarety, Ivana Janouškovcová, Jozefa Gabčíka 359, 530 09 Pardubice, Česká republika. IČO: 02847531, DIČ: Nejsme plátci DPH.
  • Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

 

Záruční podmínky

 

Kupujícímu je poskytována záruční doba na elektronické cigarety a to v délce:

  • 24 měsíců od vedení do provozu na nabíječky, ochranná pouzdra, šňůrky a závěsná pouzdra na krk.
  • 6 měsíců na kapacitu baterii od data prodeje.
  • 14 dní od uvedení do provozu na atomizery a žhavící části elektronický cigaret.
  • Bez záruční lhůty - e-liquidy/náplně.

 

Záruka nelze uplatnit v případě:

  • Vady způsobené běžným opotřebením.
  • Nesprávným používáním výrobku.
  • Nesprávným a nevhodným skladováním.
  • Reklamace se také nevztahuje na vady vzniklé při neodborné montáži zboží.
  • Záruka též není poskytována na spotřební materiál, cartridge a e-liquidy.

Postup při reklamaci - je nutné dodržet:

  • 1. Zašlete seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad u jednotlivých položek na e-mail: reklamace@az-elektronickecigarety.cz.
  • 2. Po odpovědi z reklamačního oddělení zašlete řádně zabalené a popsané reklamované zboží na adresu: Az-obchod, Ivana Janouškovcová, Jozefa Gabčíka 359, Pardubice 530 09. Nezapomeňte uvést údaje o odesílateli.
  • 3. Přiložte kopii dokladu o koupi zboží.

 

  • V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce, eventuelně dle dohody.
  • Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada v jiném dostupném zboží nebo vrácení peněz.

 

Spotřebitel při uplatnění záruky

  • Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
  • Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Vyřízení reklamace

  • Místem uplatnění reklamace je autorizované servisní středisko výrobce (většinou uvedené na záručním listě), nebo na adrese prodávajícího.
  • Pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze dodací list vystavený naší firmou, je místem uplatnění reklamace vždy na adrese naší firmy.
  • Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží u prodávajícího, za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Pracovníci servisního střediska nebo naší provozovny po řádném vyřízení reklamace vyzvou kupujícího k převzetí opraveného zboží. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  • V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá odvozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  • O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  • Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
  • Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
  • Skladné a náklady spojené s neoprávněnou reklamací: Při nevyzvednutí reklamace do 30 dnů po termínu ukončení opravy nebo při nevyzvednutí produktu v případě neoprávněné reklamace, může být kupujícímu účtováno skladné ve výši 50Kč s DPH za každý započatý kalendářní den.
  • Prodejce je oprávněn produkt nevydat, dokud nebude uhrazena celá částka za opravu, případně skladné.
  • V případě, že tato částka převýší aktuální prodejní cenu produktu je prodejce oprávněn produkt prodat a vzniklé náklady takto pokrýt.

 

Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti 11. 4. 2014.
  • Veškeré zde uvedené ceny jsou s DPH.